Lalala

Datum: 2011-12-14    Tid: 22:12:46

Tjolahopp idag vart jag as glad för jag fick vg på ett biologiprov som jag knappt lagt ner tid på och som jag räknade med ig på!!! MEEEEEEN imorgon så slår det ig i mitt annars bra ämne. So..... FML. Idag hade vi även audition på skolan om vilka elever som ska få åka till Italien och det gick åt skogen istället för Italien så hejdå till det! Nu kanske jag låter pessimistisk men jag är bara så arg över att jag glömde ta hem mina so böcker.. Och över att jag inte får åka till Italien.. Svaret om vilka som får åka har vi dock inte fått än men jag har ganska bra självinsikt. Aja ha d. (bjuder på en glad bild på Nicole från idag för att lystra upp allt det dystra-.-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0