se så slangbana

Datum: 2011-12-30    Tid: 00:51:19
HEJ PÅ ER.
Idag har jag haft en så kallad tråkig dag av de flesta, men jag gillade den.. Antagligen för att jag är en tråkig människa? hömhömhöm. Jag tränade inte ens.
Imorgon ska jag vara i stan kl 10.. åmajgad. Hahaha... Vad hemskt. Men men. Jag ska vara där med Paulina så det får väl vara värt! eller? Nej skojade bara. Vet inte ens hur mycket pengar jag har. Borde kolla upp det alltså. Thisbe var skittaskig mot mig idag när jag var ute och gick med henne. Var ju tvungen att ha koppel för annars hade hon blåst iväg i kaos vädret. Så sprang hon runt stolpen till gungan på en lekplats, så jag ba okej så gick jag också runt stolpen för att få kopplet rakt. Då sprang hon runt igen och igen och igen tills jag sa att jag inte orkade gå runt mer, då sprang hon till andra sidan och fortsatte där. Dumma hund. :(
Aja go natt.
Haha jag och Paulina på Korska. Om man bortser från hur dumma vi ser ut.. Kolla vad bruna vi var :(
Jag tror att jag ska dra och sola imon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0