The girl with the dragon tatto

Datum: 2011-12-30    Tid: 17:37:23

Idag mötte jag Paulina vid ca halv 11 för jag kunde bara inte vara där tidigare. Sen hade vi en chill dag på stan och det var bara myyys. Paulina ville gå på bio så det gjorde vi, och då såg vi filmen i rubriken. Den engelska män som hatar kvinnor filmen som var gaaalet bra även om jag inte sett den svenska! Ska ladda ner dem snarast för den var verkligen as bra. Kul att allt var i Sverige i en engelsk film också! Dock lite kul när de sa de svenska namnen haha jag skratta. Nu vet ni !

Braaa dag idag och jag drack en god chailatte på espressohouse som vi köpte där nere men gick upp och satte oss haha VÄRT.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0