fredagsmyyys, fast nää

Datum: 2011-02-04    Tid: 22:30:11
Galet trött idag med, men sånt är livet! Tänker inte blogga å mycket, ska bara sätta på en film eller något och bli ännu tröttare än vad jag redan är eller något.. Men såhär ser morgondagen ut:
  • Möta Natalie, Elin, Anna och Isabel i mitten av Nordstan klockan 10! (hur ska jag lyckas vakna hehe?)
  • Shoppa skor b la. Behöver verkligen det!
  • Runt klockan 11, så är det streetstyle bilder som gäller! Vi ska foto varandra, så det blir kuul! :)
  • Sen ska vi äta lunch.
  • Klockan 1 så ska jag repetera på Operan tills klockan 3.
  • Sen ska jag möta Isabel, Anna och Elin igen.
Längtar till imorgon, nu ska jag packa allt som behövs bara!
Är man vacker så är man!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0