här kommer alla dagarna på en och samma gång.

Datum: 2011-02-02    Tid: 20:58:45
Måndags;

Tisdag;

Så här såg jag ut i skolan..

Och så här när jag trippade fram i regnet.. :)



idag, onsdag;

Var jag klädd i det här örhänget!
Det var dom bilderna. Tänkte bara lägga ut lite sådär, fick lust med det. Har tänkt igenom spanskan, men det är så svårt att säga den utan att hacka och få hjärnsläpp! Tänkt då imorgon. Ska vara i en grupp med en tjej som pratar spanska hemma och en annan som pluggar jätte mycket fast njaa, hans utalning är väl sådär. :P

Jag har faktiskt börjat tycka om mordernen, vilket är jätte bra, för om det blir som jag vill, att jag kommer in i Oslo eller en annan skola, då kommer jag ju fortfarande ha det.. Idag kämpade jag mig helt slut på baletten så det gick piss dåligt på Pas de deuxen för jag skulle kunnat somna där! Aja, två dagar kvar till helgen, yeees!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0