monday

Datum: 2011-02-21    Tid: 18:25:42
Hejhej! Idag mådde jag mycket bättre, som tur var. För idag hade vi en balettlärare från Kanada, och hon var jättebra! Och det skönaste var att vi SLUTADE efter den lektionen! Så vid den här tiden brukar jag sitta på bussen hem, och nu har jag hunnit vara hemma och kollat på film och allt. Gaaaleet skönt! Imorgon kommer antagligen Natalie komma hit för vi ska göra en foto idé vi har, hoppas det går! I så fall måste jag städa, men det har jag ju tid med nu när jag slutat så tidigt, jippieee. Nu ska jag kolla på "The simple life". Har aldrig sett det innan så jaghar laddat ner alla sesonger. Började kolla igår, det är faktiskt ganska roligt. :)
En bild från Italien som är i mycket bättre kvalité egentligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0