Pretty little liars

Datum: 2011-02-24    Tid: 20:35:20
Tjaa, jag är ju såå störd på när Isabel, Natalie, Anna osv snackar om Vampire diaries hela tiden, och jag vägrar att börja titta på det, så istället fick Isabel och Natalie mig att vilja kolla på Pretty little liars idag. ;)
Så håller på att ladda ner första avsnittet. Får se vad jag tycker om det! Jag har iaf kollat klart på sesong 2 på Simple life nu. Älskar det! Dom har så skön humor. Älskar när Nicole säger "That's hot" till helt opassande situtioner så familjerna dom är hos bara kollar på varandra haha..
GUD VAD KUL ATT LÄSA OM VA!

Nää nu får jag skriva om något annat.. Eeh.. Jag slutade tidigt idag igen, yey! ..Nu vet jag inget mer. Ni får en till bild från fototagningen med Natalie! :)

Postat av: natta<3
Datum: 2011-02-24   Tid: 21:39:53

jag gillar verkligen bilderna från denna gången! Ska nog redigera några mer här.

Pretty little liars e skit grymt säger jag bara. I början va de bara bra men nu e jag ju fast ;) <3

Postat av: Jossan
Datum: 2011-02-24   Tid: 22:16:52

Åh, jag älskar PLL :D Tyckte du om första avsnittet? :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0