Så trött jag dör.

Datum: 2011-02-01    Tid: 17:59:43
Wow, andra dagen har redan gått vilket betyder => snart helg! Jippie! Den här dagen gick ganska fort och den var bra, så jag är klad. Och jag stavade fel med vilja, vilket ger mig en väldigt liten anledning att skriva det eftersom jag nu förklarat det.. Det får räcka med mitt tjurskit nu. Nu spolar vi framåt till hur min kväll ska se ut, och så här ska den se ut:
  • Engelska glosorna. Dom är svårare den här gånger och kräver mer tid.
  • Läsa på SO:n. Lika bra att börja nu eftersom provet är om exakt en vecka.
  • Jobba på mitt muntliga spanska förhör som är på till på torsdag.
  • Första grejen som inte har med skolan att göra: äta middag!
  • Titta på Totoro ♥ Eller en annan film av samma skapare (ska skriva ett inlägg om detta någon gång!).
  • Hmm.. Vanliga saker, lägga fram kläder, packa ner saker och kläder ner till tvätten osv osv.
Är redan skit trött vet inte hur jag ska orka med allt.. Aja, ska börja med skolsakerna så får jag det gjort. Och bästa sättet att få dom gjorde är att låta bli datorn. För datorn = Facebook. Not good.

Postat av: Linnea
Datum: 2011-02-01   Tid: 18:18:53

visst men skicka ett mail till mig: [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0