sssh

Datum: 2011-02-26    Tid: 18:05:22

Got a secret

Can you keep it?

Swear this one you'll save

Better lock it in your pocket,

Taking this one to the grave

If I show you,

Then I know you won't tell what I said.

'Cause two can keep a secret if one of them is dead.

Jag total älskar denna bilden! Så nöjd med den. Och så vacker är hon, Natalie!

Postat av: natta<3
Datum: 2011-02-26   Tid: 21:35:24

Kul med gästbloggen! känns lite konstigt att läsa nått nytt på min egen blogg dock.

Den dära bilden blev okej, det värkar ju som om du verkligen gillar den. Själva bilden e riktigt fin men hur jag ser ut ändå hade ju kunnat bli bättre. <33

Postat av: natta<3
Datum: 2011-02-26   Tid: 22:21:36

sv, choklad<3:

så du tycker jag ser ut som en modell? vet inte rikigt hur jag ska se ut för att lika en modell, så tack ändå ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0