monday ~ kom inte på något bättre

Datum: 2011-02-28    Tid: 21:17:34
Gud, mina munsår dödar mig! tror jag håller på att få et tredje.. Men jag redigerar bort dom från bilderna för jag tycker inte dom ser särskilt trevliga ut.
Fick panik imorse och drog bara på mig jeans, en långärmad svart tröja, och bara för att göra något av det tog jag på mig mammas snygga halsband. Såå skönt att bara göra så ibland! Imorgon får jag antagligen tillbaka spanska provet. Hoppas det och hoppas det gick bra! (ööh nää jag hoppas det gick dåligt, haha!)
Nu ska jag se omjag kan ladda ner episode 19 av pretty little liars, så ska jag fortsätta plugga NO medans den laddas ner. Har faktiskt gjort en engelska läxa idag också så duktig är jag FAKTISKT.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0