get the shackles off my feet so i can dance

Datum: 2011-06-09    Tid: 21:16:21
SÅ VAD TYCKER NI OM DEN NYA DESIGNEN?
Själv är jag jätte jätte jätte nöjd, så tack igen Caroline för att jag vann din tävling!
Denna bilden hade varit ganska så mycket random just nu om jag inte hade tänkt snacka om mina fötter. AJ vad jag har ont i tårna! Och har bara första "föreställningen" imorgon, sen har jag ju föreställningar hela helgen. Och imorgon sska vi ju repa också.
Jag körde Törnrosa för första gången med en kille från England idag. Det gick ganska bra, men jag önskar att jag hade musiken så jag hade kunnat gå igenom allt här hemma, för det behövs. Glöm inte att säga vad ni tycker om designen nu! Kram

Postat av: Victoria
Datum: 2011-06-10   Tid: 22:30:13

Designen är jätte sommrig och fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0