Hej mitt namn är Josefina

Datum: 2011-06-30    Tid: 20:51:44
Jag hoppas ni förlåter mig och inte glömmer bort min blogg.
Varje dag denna vecka förutom i måndags har jag badat i Kåsjön efter dagskonfan. Kul kul!
De jag har badat med har arit; Rebecca, Rebecca (ja jag menar två olika), Jessica, Alice, Johanna, Oliver och John. Och i tisdags så hoppade jag och Alice i med kläderna också, haha. Fy fan vad rligt det var alltså! Sen när vi skulle byta om hade Mikael och Kit gömt mina kläder så jag fick panikoch trott att jag hade glömt ombyte, höhö. Och när Alice hängt sina kläder på tork så tog vi hennes topp och snärtade varandra med den.. Och den gick sönder.. Stackars Alice! Och Kit kastade en kotte under mitt öga så jag hade ett sår på konfafotograferingen, men tror inte det syndes. Det var i tisdags det.. Och ja som jag nämde så var det fotografering, det var igår... Eh, vet inte vad mer jag ska säga nu, imorgon har jag 45 minuters privatlektion med prästen och det är såå inte kul.  Puss och hej.
Lite lagom c00l bild sådär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0