Vrångö

Datum: 2011-06-05    Tid: 21:29:06
Hej, har ni saknat mig?
Skulle egentyligen kunnat blogga för några timmar sedan men jag har faktiskt solat.. Trots att ja inte får för min skola.. Men vet ni, jag orkar inte bry mig. Tänker faan inte vara blek i Korsika och jag tror inte jag kommer få sola så mycket under konfalägret med tanke på va liten fritid vi hade detta! Helt seriöst såg schemat ut så här: äta-kyrka-äta-kyrka-äta-kyrka-äta-kyrka-soova. KUL KUL! Nej men det var faktiskt ganska kul. Förutom att lovsånger ska ju göra en glad - och jag blev sur? Skittråkigt, jag var på as dåligt humör. Sen så halvsov jag en lektion och råkade försäga att vi inte hade åkt till Domsö för jag visste inte att vi inte fast vi hade åkt dit. Eeh.. A.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0