2 things

Datum: 2011-03-21    Tid: 22:57:47
Två saker inför imorgon dagen som både gör mig glad och ledsen är:
  • Att jag får tillbaka matteprovet! Vi får det på no lektionen eftersom han vet hur vi kommer att tjata om det annars ;) Är spänd över resultatet, fast jag vet att det kommer att ha gått jätte dåligt. Det är det negativa.
  • Sista avsnittet av Pretty little liars är tillgängligt då! Jätte glad, för jag vill se hur det slutar och jag vill se på det, men ändå jätte ledsen att det är det sista. Vad ska jag följa nu då? Till och med solsidan är ju slut.

Tar inte så mycket nya bilder så det blir gamla hela tiden. Lider av träningsvärk just nu, och ska gå och lägga mig.. Försent egentligen. men jag gjorde gymnastikläxan, så jag är ganska duktig ändå. Bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0