att plugga suger x2

Datum: 2011-03-10    Tid: 20:24:55
A men vafan, jag kan ju typ provet! Jag kan iaf båda kapitlarnas diagnoser hur enkelt sm helst, vilket brukar vara A-delen. B-delen är ju dock lite svårare så jag ska läsa på lite till, men det mesta kan jag ju faktiskt! yeeey, hoppas bara jag kan säga så imorgon också, ahha!
Jag skiter lite i det förra inlägget. Men igår när jag skulle plugga så var jag heeeeelt slut, alltså klockan var typ halv åtta och jag bara föl ihop, så jag pluggade till åtta, sen så låg jag i sängen halv nio. Det kändes verkligen på morgonen idag, kan jag säga er! Gick upp klockan sex och det kändes nästan som en vanlig morgon. Iaf nästan.
Men provet gick ganska bra ändå måste jag säga. Anledningen till att jag var så trött var för att jag stannade uppe lite vääl sent när Natalie och Isabel sov över, för när vi väl gick och la oss så pratade jag och Natta i en timma. ;)
är man snygg så är man! sliten tjej på bilden om man säger så, hah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0