Bergakungen

Datum: 2011-03-03    Tid: 19:08:21
Hej! Idag på baletten så hade vi en som ja inte vet hur man skriver, och det var så sjukt svårt! Var knappt roligt alls för jag blev helt stressad och snurrig när han bara sa en massa saker och så skulle man fatta sen. Hade varit okej om det var så om det var saker som jag övade på i våran klass men så var det ju inte direkt.. Sjukt svårt var det iaf. Men sen så slapp jag det mesta av karaktären för att jag och Chriffe tränade på vårat pas de deux som vi ska visa på Bergakungen imoirgon! De har premiär för Black swan, och då ska vi göra reklam för svenska balettskolan. Det blir jättekul! Ser mycket fram emot det, plus att vi ska repetera imorgon klockan 10 så JAG SLIPPER NO PROVET, så himla lycklig.
Den här bilden på Mig och Chriffe är på många utav spårvagnarna i Göteborg just nu. :)


Postat av: Ida
Datum: 2011-03-03   Tid: 19:24:56

Är grymt stolt över dig! Loooove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0