blabla

Datum: 2011-03-06    Tid: 16:27:03
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var ju skit mycket snö kvar i skogen ju! Trots att det inte är typ något på gatorna.. :( Man hittar ju lite snöfläckar här och var men ändå, vår vår vår! Känner det genom hela kroppen. För jag fryser inte när jag har skinnjackan på mig! Haha. Men jag har suttit på min (äkta) päls sak på den, och jag vet inte om det blev så snyggt.. Inte när jag har halsduken på mig som jag köpte igår iaf! Men jag kämpade ganska länge med det så jag ska nog ha det så ändå, lat mask är jag!
Lägger upp bilder från skogen sen ändå, har inte fört över dom än. Ska nog kolla på simple life eller något. Har ingen lust att gå till kyrkan om inte Jessica är med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0