Elin är vacker

Datum: 2011-03-19    Tid: 21:30:26
Njaa, det där med fotogarferingen blev ju inte direkt av kan man säga haha! När jag hade skrivit ett tag tittade jag ut och då var det skugga överallt. Men efter det hjälpte mamman min mig med min uppsats och den är så gott som klar nu! Jätte skönt! Imorgon ska jag fota Agaton för min framsida tänkte jag, och sedan är det bara källorna som saknas. Så om du ser det här Natalie så kan jag klättra imorgon!
Nu lyssnar vi på Carola här hemma, och så ska vi kolla på film. mysigt. ;)
modell; Elin Kallanvaara foto och redigering; jag
Eftersom jag har bildbrist blir det en bild på Elin! ♥

Postat av: natta<3
Datum: 2011-03-19   Tid: 21:47:49

tack, känner att jag har hittat lite saker att fota nu, och synd att du inte fotade för jag gillar att kolla på dina bilder. Bra att du kan klättra, smsar om de sen ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0