dans dans dans

Datum: 2011-03-07    Tid: 20:01:29
Hej hellu haj haj tja tjabba tjena hallå!
Idag hade vi balett med Helle vilket är såå himla roligt! Men både Helen och Janos tittade så det var lite nervöst men men! Hoppas vi får Helle i 9an då vi inte kommer att få ha Eileen längre.
Sen repeterade vi Törnsrosa, och jag hängde med ganska bra för att ha missat två hela dagar på sportlovet. Har ju braiga klasskamrater som visat det mesta. Sen i höst så kommer vi (tror jag? Fattar inte riktigt.) göra Törnrosa igen, och eftersom 9:orna slutat då ska vi ta över deras roller, och då fick jag feén som ger henne sångröst tror jag. och det var... inte så jätte kul. Tycker inte så mycket om den men jag överlever nog. hahaha :)
Nää men jag är faktiskt JÄTTE glad över at vara med, det är inte det, hade viljat göra några andra bara!
En bild från första dagen jag fotade på riktigt med min kamera! Jag har faktiskt mycket bättre fötter nu! Det är även bilden och att jag lyfter benet som gör dom så dåliga.. :( Men jisses vad fina Isabel har..!

Postat av: natta<3
Datum: 2011-03-07   Tid: 20:13:46

asså dina fötter e inte dåliga på den bilden, bara inte lika bra som dom annars e... ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0