forest

Datum: 2011-03-06    Tid: 21:30:38
Tjaaa, här kommer några av bilderna!
Nu tänkte jag kolla på solsidan och sen borde jag gå och lägga mig. men först måste jag duscha osv osv så det blir mycket senare ändå antagligen, så kommer jag att vara lika trött denna vecka som förra, antagligen. Skönt att jag, antagligen, inte kommer att ha NO provet förens på torsdag! YEY. Borde antagligen döpa detta inlägg till antagligen, men det vill jag inte.
Jag är inte den bästa på att fota men aa, jag gör det för en hobby så det spelar väl ingen roll, right? ;)

Postat av: natta<3
Datum: 2011-03-07   Tid: 07:51:03

bilderna blev bra ju!

och mitt öga har svullnat mer så då va det lite... :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0