fuck off

Datum: 2011-03-22    Tid: 18:32:50
JAG KOM HEM NU>!
OCH JAG SLUTADE KLOCKAN FYRA!
Det bra med dagen; jag fick VG på matteprovet, wow!
Baletten gick braaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Det dåliga;
Jazzen sket ner sig och jag skäms. ;(
Bussen hem tog en timma eftersom bussen var tvugnen att ta en omväg + att det var mycket trafik.
Jag kom iaf till Dansbutiken där jag köpte allt jag behövde, men sen påväg hem så kom pappa på att han skulle på matkurs så jag fick ta en spårvagn och tåg istället. Mycket roligt! Kul kul!
Fast det är helt okej nu, ska ladda ner det sista (tyvärr) avsnittet av Pretty little liars!

Så här såg jag ut idag! (La även ner tid på att locka håret imorse, till "våg-lockar". -.-)
Kofta och linne från H&M, chinos från ESPRIT, halsbandet är mammas så jag har ingenaning.
Ja, den blev lite fult redigerad men jag orkade inte lägga ner tid, förlåt. och mitt rum är för stökigt för att visas!

Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg
Datum: 2011-03-23   Tid: 16:53:10

sv: thank you ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0