funky kidz

Datum: 2011-03-06    Tid: 13:37:11
Nu har jag dansat loss som Funkybjörn! Nu vet jag hur hemskt det är att vara Lisebergskanin! Fast de har det nog ännu värreför dom är utomhus.. I solsken.. Aja, men jag kom till Sportlife tidigare vilket var tur för då fick jag reda på att jag skulle vara björn för 2-3 åringar också! Så jag hoppade i den varma dräkten så skulle jag först gå runt och krama dom små. Det var faktiskt jätte svårt för jag såg dom inte, haha! Fick nästan leta mig fram med händerna för dom var för korta för min synvinkel. Men med 4-5 åringarna var det lite lättare. Och dom var helt förtjusta i den och skrattade jätte mycket när jag vickade på rumpan så det var jätte kul faktiskt! Men jätte svettigt..
I denna dräkt var jag i!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0