jag har mage att visa er min mage.

Datum: 2011-03-20    Tid: 14:33:22
Hej, jag är ju som jag är och jag var också uttråkad, och då blir resultatet så här.
Mage; jag foto och redigering; gubben på magen.. fast nej så var det ju inte.
Men vadårå, det är väl inget fel med det? Jag tycker det blev fint. Och jag var tvugnen att göra mig en aning brunare för jag ville inte skrämma er. ♥

Egentligen skulle jag väl ha varit och klättrat me Natalie just nu, men jag hade faktiskt inte lust att lägga ut 100 kronor på det, faktiskt inte. Det får bli någon annan gång, då Isabel också kan vara med. Natalie kommer in gratis tror jag, så det är ju inte så konstigt att hon klättrar ofta. ;)
Min mage hamnar under kategorin objekt, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0