old older oldest

Datum: 2011-03-23    Tid: 20:22:44
Okej okej, vi kör på en snabbspolad förklaring om dagen för den var ingen speciell. PÅ idrotten hade vi en vikarie, som var 25 år.. ;) På matten hade vi inte mycket matte för vi fick Mikael att prata om sitt bästa sommarjobb istället! På svenskan, så hade vi ingen svenska. Eller ju vi hade men vi hade ingen lärare så vi fick sitta i S-hallen och ja ni kan väl tänka er att då blir det inte så mycket till att plugga. Och på engelskan så skulle vi skriva fritt, och ja, det tycker jag är faktiskt väldigt kul så jag skrev på om en tjej som blev på sätt och vis mördad.. Hehe. Men Nicole hatar det så det så hon skrev om vad friends serien handlade om haha sött!
Nu har jag inget vettigt att säga för dansen gick bra. och det har jag sagt varje gång så det känns lite enformigt. Att bara säga; idag gick dansen bra. Idag gick dansen mindre bra. osv osv.
Nu kör vi på en extremt gammal bild!
Den här tog jag för ett år sedan snart, men det ser ut som om jag skulle ha kunnat tagit den igår? haha, vad sorgligt. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0