ordinary

Datum: 2011-03-21    Tid: 19:31:05
Det gamla vanliga som jag brukar skriva, om min dag;
Tjaa, dagen har varit ganska bra faktiskt! Började med musik där han fick för sig att man skulle kunna alla noter, och då jag inte fattade skillnaden mellan en massa "o" på keybord noterna så sa han att jag hade något att träna på. Wtf?! Bara för att alla andra i klassen tagit piaonokurser! Min familj är inte musikalisk och det ska jag straffas för! Skit taskigt. Fast det var inte det som var bra med dagen, inte heller att mina danskläder som jag tappade på bussen för 2 veckor sedan inte fanns på hittegods, utan det gick bra på dansen, förutom piruetterna. (Eftersom det negativa ofta är det man minns.) Och idag tränade vi även på på niornas solon i våran dans Törnrosa. Jag gör ju ett solo som jag inte tycker passar mig alls, men det gick ganska bra ändå. Fast det var lite roligt för vi kunde ju inga andra delar förutom själva solorna så många av oss stod där som fån och inte vistte vad vi skulle göra efter ett tag. ^^
ja men här såg man ju smart ut.. jag var ganska trött imorse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0