paint on our bodys

Datum: 2011-03-07    Tid: 20:22:20
Nu byter jag ämne ifrån det förra inlägget!
JAG TROR JAG DÖR, så mycket jag längtar till imorgon!
Då ska Natalie och Isabel sova över hos mig och vi ska fota fota fota!
Vet inte om jag skrivit om våran nästa idé? Men jag skriver om den för i säkerhetensskull! ;)
Vi har alla en varsin färg, min är grön, Natalies blå och Isabel vit. (Nu när jag tänker på det kanske det vore bäst om hon var röd..?) Iaf, och med fingerfärg ska vi kladda på dessa färger på kroppen! Det blir såå kul, ochjag har redan testat färgerna och de är jätte bra på, och går jätte enkelt bort! Shit, vad jag längtar.
Och bara för er söta som läser min blogg ska ni få ett smakprov på hur iaf bakgrunden ser ut! Har redan hängt upp allt, kunde inte hålla mig!
Lakanen är blöta för att bli raka.
Ska även fixa glipan där nere!


Postat av: natta<3
Datum: 2011-03-07   Tid: 21:34:49

skit vad jag längtar! tror jag dör med!

ser bra ut, detta blir ju typ som för en riktigt fotogrejs! xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0