prao

Datum: 2011-03-17    Tid: 20:59:06
Hej, igår så städade vi en massa och så, så jag hann inte blogga. Var lite för trött för det också. Men det jag ville säga nu är att det har verkligen varit skönt att slippa teorin denna vecka. Men bara för det är jag inte direkt piggare! För varje morgon så har vi ju dansat från klockan åtta till halv tio, seedan så har vi kollat på balettklasser och repetioner i tre och en halv timma, och efter det  till skolan för att repetera själva, vilket är väldigt kul.
Den repetionen som varit roligast att kolla på var idag då de repeterade inför en föreställning som heter "La la land", nästan alla av oss som tittade bestämde oss för att gå och kolla på den senare för att den var så rolig!
en bild från idag!

Men eftersom vi har praoat på Göteborgs operan så fick vi gratis biljetter för en föreställning imorgon, och Chriffe ville inte gå så Ella kommer få hans biljett. Så imorgon ska jag, Ella, Anna och Isabel först äta middag nån stans sen ska vi gå på den föreställningen! Det blir skit kul. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0