Strömgren/Celis

Datum: 2011-03-18    Tid: 22:46:33
HEj, hemma nu och är skit nöjd!
Först skulle vi ju äta då, och det blev inte på biffhuset som vi hade tänkt oss, så vi gick in på Nordstan och kom till en Kinabuffé, och när vi såg priset plus maten så blev det självklart att vi skulle äta där, skit gott var det! (Och när vi lämnade stället såg jag att det faktiskt var det stället som Nicole hade tipsat om!)
Efter det tog vi oss till Operan, där vi hängde ett tag innan en sak där Monica Milocco berättade om vad föreställningen handlade om. Det hjälpte ganska mycket så det var bra! Sen så gick vi in och ja, gör det man brukar inne på en Opera! Priset på fikat var dock väldigt dyrt, men det kunde man ju faktiskt vänta sig. Vi fick ju iaf biljetterna gratis! Men föreställningen tipsar jagbara om för er som förstår er på mordern dans, i alla fall på första akten. Men andra akten var mer teater och den var verkligen verkligen jätte rolig och bra!
Detta är en video från första akten, och tjejen som är på bilden innan man startar och som det är fokus på vid 1:33 ungefär är min mordern dans koreograf! Tyvärr så är hon skadad nu så jag såg inte henne idag.
Och här är den andra. Jag rekomenderar att om ni vill titta på dom så spola förbi koreograf snacket. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0