dagen med stort D

Datum: 2011-03-04    Tid: 19:44:40
Hej, åt nyss Thaimat, men det var inte längesedan jag kom hem från Bergakungen! Så här var dagen:
  • Jag skulle ta 09:04 bussen, men den kom aldrig så jag fick ta den som gick 20 över istället.
  • Jag hoppade på fel 510 eftersom den bussjäveln stod fel, så jag höl på att åka tillbaka.
  • Jag fick springa två hållplatser från Allum till tåghållplatsen
  • för att upptäcka att jag även missade tåget
  • Tog kvart i 10 bussen, och hann med en spårvagn så att jagvar på Bergakungen prick 10, som jag skulle! :)
  • Därefter, så gick vi snabbt igenom, och kollade om vi skulle vara med eller utan matta.
  • Det blev med, sen gick vi och kollade på Kajsa och Louise som skulle dansa inne på själva biosalongen. Vi dansade i foatén, där popcorn och biljetter säljs ni vet.
  • Efter det åkte vi till skolan och såg oss själva på spårvagnen! :)
  • Åt en äcklig lunch, och kom lite senare till svenskan.
  • Sen hade vi vanlig klass till efter mellanmål.
  • Då fick vi gå till stället där dom syr våra kläder, där jag aldrig varit innan! Så det var lite kul! Där blev jag lite omsminkad, men inte så mycket, för mitt eget hade hållt sig bra.
  • Vi tog taxin till Bergakungen, jag och Chriffe hade jättekul med Shannon och Olivia i 7an. Vi pratade b la om minnen från Pippa Långstrump haha!
  • När vi kom till Bergakungen träffade jag Ella! ♥ Hon skulle först titta på oss och sedan på Black Swan. ;)
  • Sen så bytte några om och vi gjorde iordning det sista, som tåskorna.
  • Sen dansade vi och det var SKITKUL! Vi gjorde lite saker som vi gjort på Pas de ddeux klassen i skolan och sen så gjorde vi våran dans, sen så gjorde vi om allt. Det gick skit fort, hehe. De i 7:an delade ut lappar och godis. Och jag åkte hem, så jag såg inte Kajsa och Louise, men deras dans var jättefin för den såg jag imorse.
Det blev mycket text! Men denna dagen var jätte rolig! Och så fick jag en fri biljett för vilken film jag vill!

Så kan det se ut före och efter jag redigerar en vanlig bild. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0