saturday

Datum: 2011-03-05    Tid: 20:02:35
Dansen gick bra och var ganska rolig, men jag glömde ta med mig kameran!
Det var synd, för när vi kom ut så var det värsta soligt. Jättefint var det och det hade varit ett perfekt tillfälle att fota, men men! Hade på min min skinnjacka för första gången i år, och frös ingenting. SÅ härligt väder var det idag!
Men det var först jag, Isabel, Anna och Natalie som gick till stan, men sen åkte Natalie hem. Så vi 3 var inne på H&M jätte länge! Jag tittade på några shorts men jag behövde en storlek mindre eller större, skit störande. Testade dom faktiskt på barnavdelningen, eftersom short är typ omöjligt för mig att hitta på vuxen. (Det suger.)
Men detta kom jag hem med!

Det här inlägget skulle kommit upp mycket tidigare, men jag fastnade vid att rensa bilder, vilket verkligen behövdes..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0