awesome mondaaaaaaaay

Datum: 2011-05-09    Tid: 17:56:38
Ååh jag är ju så trött va! Har ju haft fullt upp med hårdträning hela helgen så är helt slut just nu, och det blev inte bättre av att jag la mig ute i solen i bikini i si sådär 20 minuter. (men det var värt för jag fick faktiskt mycket färg utav det!) Får egentligen inte sola, för jag får absolut inte ha fula bikinisträck för våra föreställningsdräkter, så jag solar i min bandeau bikini. :) Men jag ska ite klaga på att jag är trött för den här helgen var faktisk jätterolig! Igår så hade jag kunnat följa med englandskillarna innan de åkte hem men jag var verkligen tvugnen att plugga so, hade so redovisning idag, vilket kändes som om det gick jättebra. Nu ska jag sluta skriva, funderar på om jag ska gå ut igen.
Bild från i lördags då Anna, Elin och Isabel sov här!

Hade i alla fall helt perfekt outfit idag! Shorts, vit t-shirt och virkade västen från h&m. Varken svettades eller frös, awesome väder! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0