hej.

Datum: 2011-05-19    Tid: 20:42:18
Ska vi dra en snabbspolad text om dagen?
Lektioner, min SO lärare berättade om industrin om kycklingar och mådde lite dåligt, tråkig matte och jag har prov i det imon.. Och helt OK no och spanska. Sen hade vi dans och Elin sa att vi skulle testa udda frisyrer. Jag hitta inte på så mycket men jag tyckte min var ganska udda men inte om man jämnför med Elins! Hon hade värsta hippieflätan! As coolt,( tills hon tog ut den.) Sen efter dansen med tåskor som plågade sönder mina tår så åkte jag och Elin till backaplan och kollade lite inne på Glitter, sen kom min mamma och då gick jag och hon in på Gina och där köpte jag en blus jag ska ha imorgon.. Det var det.

Sen nu hemma har jag bara chillat. Glömde matteoken i skolan?! SMART TJEJ. Alltså nae jag orkar inte med mig själv. Jag har typ fått för mig att skolan redan är slut, när det faktiskt är en vecka kvar.

Postat av: anneli
Datum: 2011-05-19   Tid: 20:57:45

absolut! det är absolut inte skönt :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0