LYCKLIG

Datum: 2011-05-22    Tid: 00:37:49
Okej, nu är det så att jag trodde jag skulle göra om min design på det lilla sättet jag kan, men så såg jag att jag VANN en gratis design! SÅ LYCKLIG JUST NU! TACK Caroline!

Postat av: Caroline
Datum: 2011-05-22   Tid: 13:26:11

Vad kul att du blev så glad :)



Nu ska jag förklara lite om hur det hela kommer gå till. Resten av våran konversation kommer ske via mail och min adress är [email protected]. I ditt första mail till mig ska du svara på en del frågor angående din nya design.



- Hur mycket kan du själv om design? Beroende på hur mycket du själv kan så kan jag designa en blogg där du själv kan pilla mycket och lägga in bilder i menyn mm. Men detta förutsätter ju att de vet hur koderna fungerar.

- Vilka färger vill du har. Du väljer en/två basfärger och sedan en/två andra färger som du tycker om.

- Vill du ha separat meny eller skall menyn sitta ihop med inläggen?

- Vilken känsla ska bloggen ge läsarna. Tänk ut två tre beskrivande ord, tex romantisk, gullig och somrig.

- Sist men inte minst skickar du med alla bilder du vill att jag använder + specifika önskemål som inte näms i frågorna.



Sen sätter jag igång och förhoppningsvis har du en ny design till nästa helg beroende på hur mycket du vill ha med :)

KramKram

Postat av: Yojo
Datum: 2011-05-22   Tid: 17:51:34

jodå, har haft en toppenhelg trotts jobb :D du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0