okej nu kör vi

Datum: 2011-05-03    Tid: 20:47:46
Förra måndagen, sista dagen på lovet, så drog jag och Jessica in till stan för att kolla på Never say never, som var för övrigt väldigt bra. Men vi kom dit tidigare så vi gick runt innan och tog lite bilder, badade i en fontän som Jessica fick för sig hette vattenfall(?) och handlade glass på Willys. Efter filmen gick vi vidare och kom till en minigolf bana, så vi spelade det också! Gick si så där.. Åt helvete! :)
Vilken graciös dansös!

Och här hade hon precis kastat vatten på mig, eftersom jag hade lurat henne att komma nära så jag kunde skvätta ner henne! ;)


proffset!

Haha, jag är ju så snygg!

Så härlig! Men nu räcker det, har även lite blombilder att lägga ut men aja. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0