Refugen

Datum: 2011-05-28    Tid: 00:17:20
Hej!
Jag vet, jag har inte bloggat på ett tag..
Nu är klockan femton minuter över fredag, men jag berättar om fredag som idag. ;)
Jag gick till skolan och hade min sista teoridag i 8an! Resten av terminen går åt
till att öva inför Lorensbergs teatern, där vi ska ha våran dansuppvisning. Är ganska så nervös för det men det löser sig nog. Så jag slutade klockan 12 idag eftersom jag hade mitt betygsnack i svenskan först av alla. Nu vet jag att jag har VG i exakt ala ämnen. Det är la bra men lite tråkigt utan ett MVG som piggar upp pappret om man säger så, jag var så nära att få det i spanskan.

Sen kvällen har jag spenderat i kyrkan! Åkte dit klockan åtta för då började gudstjänsten. Det var en ganska chill gudstjänst, men i början fick jag ett skrattanfall för att Alice skrattade så det var ju lagom jobbigt. Men efter gudstjänsten så stannade jag och Rebecca i Refugen (som stället man hänger på efteråt heter) t o m klockan 12, och nu så är jag här. God lördag!
Har bildbrist på mig själv så jag tar på min älskling Thisbe ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0