say whaaat?

Datum: 2011-05-18    Tid: 20:25:46
Tja alla, tänkte blogga imorse men det funkar verkligen inte att blogga på våran Ipad? Jätte konstigt. Skit samma, igår så hade vi våran uppdansning! Det var faktiskt inte alls så jätte nervöst, antar att man börjar vänja sig. Men det gick faktiskt ganska bra, speciellt efter den första övningen vi gjorde i mitten, för då bara släppte jag allt och "dansade". Det är då det är som roligast.
Och idag så skulle vi jogga på gympan. Det var skit många som började gå för de blev trötta men här har ni kämparn! Stolt som tusan, sprang hela vägen! W-O-W! Var lite lagom trött efter det sådär..
Seriöst, jag kan gavra åt mig själv. Va är detta för bilder? I allafall, om man undviker att dess färger skär mot varandra, är de inte liite underbara? Eller är jag helt galen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0