Slottskogen igen!

Datum: 2011-05-01    Tid: 17:49:49
Hej, det blev att jag Elin och Natalie grillade i slottskogen idag! Det var mycket mycket kul.
(angående rubriken så var jag ju där igår med.) Först så handlade vi lunchen, och jag och Natalie delade på tio korvar. Jag åt upp alla fem, så efter det var jag GANSKA mätt. Efter vi grillat och ätit marshmallows gick vi runt lite, kollade på lite djur och lekte på lekplatsen! Haha, varför inte..? Sen så drog jag och Elin in till stan lite snabbt medans Natalie åkte hem. Men vi fick gå till vasaplatsen för det var så många demonstranter så vi kom ju ingen vart!
Tog inga egna bilder, eller jag vet inte hur man för över med lillebrors mobil, så jag snor de som fanns på nattas blogg;

Angående de två sista bilderna, höll på att dö när jag såg dem! Ville bara springa in och krama söndre dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0