somriga bilder

Datum: 2011-05-05    Tid: 21:49:48
Hej, idag så hade jag kanske min sista jazz lektion med Ran Hamilton! Den var verkligen jätterolig, men det får inte vara den sista! Me när jag frågade om hon inte kommer tillbaka till nian så var hon inte alls säker.. Alltså nae, jag måste få ha henne nästa år! Iaf, på jazzen så gjorde vi danser, och jag var med Elin och Nicole och våran dans blev faktiskt bra, eller det kändes så. Jag blev jättenöjd, och de med så det var verkligen jättekul. :)

Imorgon börjar klockan 10, och då ska vi ha Törnrosa med Tringkillarna. Det blir nog roligt, men det är väldigt långa dagar tyvärr.
Nu har jag ätit jordgubbar! MUMS!

Postat av: Alina
Datum: 2011-05-06   Tid: 13:25:54

Allt bra idag sötnos? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0