This is Thisbe

Datum: 2011-05-11    Tid: 18:57:41
Nu har vi köpt korg, väska, halsband, koppel, borste, klorklippare, bajspåse.. Och en hund! Hon kommer på fredag, ska heta Thisbe, och är en Chihuahua/dvärgspetts! Hon är så söt så söt, så jag toklängtar till på fredag!
Anledningen igår till att jag inte blogga var då för att jag var och hälsade på Thisbe, och hon var ju så underbar va! Hon och hennes syskon bara rusade fram till mig och mamma, var jätte glada, skuttade omkring och allt, men de skäller inte! Aww, kan det inte bli fredag nu eller?! Några i klassen ville ha bilder, så här har ni:
Mamma och Thisbe
Jag och Thisbe
Nawsi, lägg märke till öronen! ^^
Med sina syskon ♥

Postat av: Emelie
Datum: 2011-05-22   Tid: 01:34:06

Så himla söt!

förresten, när bestämde ni för att köpa hund, och vart köpte ni? tog det lång tid innan ni fick hem valpen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0