trött tjej

Datum: 2011-05-01    Tid: 22:20:44
Ååh vad jag vill gå och lägga mig nu! Hur ofta känner jag så? INTE särskilt ofta, men det gör jag nu. Har lite ont i huvudet t o m. Men jag får inte gå och lägga mig. Hur ofta här man det då? INTE särskilt ofta det heller. Det är nämligen så att jag har stoppat in en tvätt jag måste sköta, balettdräkten.. Så det var ju väldigt kuligt! Ännu kuligare nu när jag börjar undra va fasen min andra dräkt är.. Hmm, vart har klumpiga Josefina gjort utav den?
Denna veckan hade jag lyckats slarva bort mina jazzskor, trodde jag. Jag gick runt ganska länge för att hitta dem, så hade jag bara lagt dem i fel fack i skåpet. Sån är jag! Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart.
Btw, jag har fört över bilderna nu så snart kör vi!
Och jag har arit så otroligt duktig och är därför klar med NO:n! YEY
(Tack till pappa som hjälpte mig enormt mycket)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0