Oslo resaaan

Datum: 2011-10-23    Tid: 17:54:25
För att först vara lite pessimistisk ska jag säga att bussen var 2 timmar sen igår! Men men, jag överlevde tack vare Nicole, min prusutert+likör. Idag har jag jobbat, det var inte jättekul för jag var såå otaggad men jag överlevde det också! Vilken tur alltså. Annars hade jag vart död nu och det hade inte varit kul. Egentligen så mår jag nog inte jätte bra men jagtänker inte klaga på allt som en VISS andra så jag tänker berätta lite om resan!
På onsdagen så åkte vi först till skolan och hade en pas de deux klass med Tring killarna. Vi lärde oss deras dans "Black eyed pease" och det var helt seriöst bland det roligaste danser jag någonsin gjort. Sedan så packade jag klart min skit stora rosa väska medans andra gick med sina en natts väskor och vi tog tåget till Oslo. Isabel lurade mig och Anna dock att vi skulle få mat på tåget men där fanns inte ett skit så man vart ganska hungrig. Väl i Olso så mötte jag upp personen jag skulle bo hos och det var ju Lisa dåå. Sen nästa dag så skulle vi tydligen inte dansa alls så vi tittade på klasser med eleverna på KHiO, konsthögskolan i Oslo. kult kult! Och på kvällen åt vi Thaimat, men det tog lååång tid att hitta dit, men det var det värt! Köpte även en ny skitfin dansdräkt den dagen förresten.  Dagen därefteer såg nästan likadan ut förutom att vi dansade en jätte rolig klass för vi hade läararen Sandra, som coolt nog kom ihåg mitt namn från förra sommaren (och förr förra). Sen åt jag indisk mat på kvällen och åkte sedan hem till Lisa och kollade på film och åt glass, eller aa is på norsk. Sedan igår så åkte vi in till den norska operan och hade en balettklass. Den tyckte jag INTE om. Kände mig as dålig, men det älskar man ju! Sen hem och packa det sista och dra in till centralen igen och ta den dumma bussen hem! Nu har jag skrivit en bibel men men. Jag klagade inte väl? Hoppas jag fick med en del posetiva saker också haha! För jag gillade resan väldigt mycket, och det var skönt att vara borta lite i just denna perioden. hade!

Min och Elins väska. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0