så kan det gå

Datum: 2011-10-02    Tid: 21:29:06
Okej, jag vet.. Jag skulle ha bloggat.
Men bara saken med att min mobil är trasig har brytit mitt hjärta så jag har tänkt på andra saker.
Jag skulle ju fixat i mitt rum också.. Jag började idag och är INTE klar. Och pluggandet? det sköt jag upp - som vanligt. Menj ag fastnade i en sjukt bra bok! Fick inte tvättat mina danskläder heller och det är redan än tvätt i som slutar om 40 min sen ska ju den tvätten i en timma så jag vettefaaaan vad ja ska göra. KULT. Kollar på "I rymden finns inga känslor" med min familj just nu, 3e gången jag ser den. Den är ju bara för härlig.
Gash, tänk att jag faktiskt var så här brun i sommras..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0