fortsätt paddla fortsätt paddla

Datum: 2011-09-18    Tid: 14:38:10
Jag hade helt glömt bort att berätta om veckan när det faktiskt hade hänt något!
I onsdags var alla nior och paddlade, och jag paddlade med Chriffe. Åh hujeda mig vilken tur jag hade, han var ju fan proffs. Vi låg först hela tiden, så vi hann tom stanna till land och plocka svamp haha. Men på väg tillbaka.. Då kom vääärsta motvinden så båten rörde sig knappt när vi paddlade. När vi äntligen hade kommit fram till udden vi skulle vänta på de andra vid så var det värsta stormen så jag höll på att ramla i flera gånger haha. Och så fick vi reda på att vi skulle vända tillbaka för att gå med kanoterna tillbaka istället för att det inte gick att paddla, och då fastnade jag och Chriffe tusen gånger så vi kom sist tillbaka, helt blöta för att vi skvätt ner varandra! Och när vi skulle hoppa i land så gav en tjej i 9:g Chriffe en lätt knuff och plums så ramla han i! Där höll jag på att kissa på mig av skratt. Aja, det var en rölig dag. Och i fredags så firade vi Sandra så vi åkte och bowla och så, men jag kom sist så det sög! Men vi gav henne bästa presenten iaf. Ha d.
Extremt snygga kläder och sånt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0