Problem problem problem

Datum: 2011-09-12    Tid: 23:21:47
Nu ska jag säga er en sak. Jag hatar att sova. Hatar det. Varför måste man behöva sova? Det är ju bland det svåraste som finns! Alltså jag lägger mig gärna väldigt sent för att jag vet att om jag går och lägger mig kommer jag ändå bara ligga där och vela hur länge som helst. Det är väldigt få nätter det går fort för mig att somna. Även om jag är otroligt trött så tar det tid. Så jävla jobbigt! Och om jag är helt utmattad efter skolan och vill gå och lägga mig typ klockan 9, så går inte det för då vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. De enda tillfällena jag kan somna om är på morgonen kl 6 då jag ska gå upp, men inte om jag vaknar den tiden och INTE ska gå upp. Åh snälla döda mig vilka problem jag har haha :( Och om ni inte fattade det så skriver jag detta just nu för att jag just nu inte kan sova. Ha d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0