It's my party and I cry if i want to

Datum: 2012-08-22    Tid: 23:37:52
Helt otroligt, snart så flyttar jag till England!
Alla börjar ju skolan nu och det gör på sätt och vis jag med, måste börja plugga svenska på distans på måndag. :( Wää. Bara för att jag ska få högskole behörigheter tror jag det heter. Ajaa.. Iaf så håller jag på att göra mig hemma i min laptop, kan inte ha en dator utan mina bilder, men de är för många för att föra över så jag måste rensa en massa haha! Skit jobbigt, men nån gång måste det göras ändå.. Såå jaa, Nicole om du läser detta så sitter jag just nu och raderar flera hundra bilder på dig!
Detta var för några veckor sedan, jag är brun nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0