Mallissss

Datum: 2012-08-24    Tid: 00:32:40
Det är bara föör gott att inte ha börjat skolan. Det är hur chill som helst att vara hemma själv haha!
En upplysning, jag älskar flädersaft! DEt är så himla.. Mmmmm...
Skitsamma. Ska jag dra Mallorca nu då? Vi var där 10 dagar, min familj plus min brors kompis Julius familj. Det var nice! Men best av allt var AVICII, utan tveken. BCM klubben var så jävla bra, 7e bästa i världen dessutom! Magaluf på kvällen då? Förutom att det lukta spya överallt var det roligt. ;)  Aja, efter några dagar kom även waldemars andra kompis Jesper och det var också skooooj. Men våra föräldrar tvingade med oss på vandringar o sånt men de gick hem.
Här ser ni hela hööögen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0