stockholm i mitt hjärta

Datum: 2012-08-27    Tid: 00:25:57
HEJHEJ,
jag bloggar nu för att bevisa att jag visst kan vara bra på att bloggaaaaa.
Igår morse åkte jag 5 super härliga timmar till Stockholm och träffade Paulinaaaa. (denna helgen också ja)
Och det var ju bara föör kul. TRäffade hennes pojkvän Dante och Lucas också, de sov också över där och Paulina har en bubbelpool jag hade gillat om inte vattnet blev kallt av bubblorna, wää. Aja, imorgon tänkte jag skriva men klockan har passerat tolv så IDAG skulle jag börja med min svenska distans men det var nått strul? ojojoj vad synd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska även till min kära gamla skola idag och dansadansadansa. och här är jag just nu. hejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0