upptagen jaoooooooo

Datum: 2012-08-24    Tid: 16:24:57
Idag har jag skapat under, jag har gjort så jävla mycket, kan skriva en lååååång lista.
  • vaknade strax efter 11
  • ligger kvar i sängen..
  • märker att Thisbe ätit upp mitt läppsyl
  • äter frukost framför tvn strax efter 12, inser att det kanske innebär att det inte blir någon lunch men det sket jag i för jag var inte sugen på snabbpasta.
  • kollar på american pie the reunion (ganska bra!)
  • Agaton kommer hem och erbjuder sig att gå ut med Thisbe, han VILLE faktiskt.
  • Jag städa köket.. Och denna punkten är jag faktiskt stolt över för det händer aldrig så den ska ja skryta med för mina föräldrar.
Japp, det var det. Nu ska jag installera nått program för min svenska distansutbildning. Ser verkligen fram emot den. -.- Känner att ja måste städa mitt rum ocksåå.. det var städat igår morse, nu är det kaos. ÅH HUR LYCKAS MAN?!?! men det är ju avskedsfest här nästa vecka så det är bara at sätta igång............... Jaja, tog en as charmig bild på mig själv också med denna extremt grymma webcameran så den bjudre ja på jätte redigerad! kram till alla er som klagat på att ja inte bloggat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0