Bullen

Datum: 2012-01-03    Tid: 01:58:21

Hejsan mamma och pappa har de så kult på resturangen, va äter ni förresten? Jag uuundrar va ni äter.
Jag har 0 vänner, och förstår ej va jag gör vaken nu men som min kära vän Henke säger "kvällen är ung"...
Hm.. Idag gick min baba loss när han handlade kläder, min fina gubb far <3 dessutom köpte vi en sån där cool tv, ni vet en sån platt? Fascinerande manick de där. Själv har min familj varit den enda i Sverige med tjock tv, man ba döööööh de är fan 2012 nu!
Vill också informera folket om att jag ligger med min fina tandställning just nu.. Har inget annat och skriva. PUSS

MIN OCH INGENS KONVERSATION PÅ FACEBOOK, jag är poet. Vackert va?


Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping ! -
Datum: 2012-01-04   Tid: 10:53:30



Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-2.html#comment



Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0