Hela skolan står i lågor, hoppas hela skiten brinner ner

Datum: 2012-01-27    Tid: 19:06:46

Nanannana fin låt det där inte sant?
Idag var det en CHILL dag i skolan, jag gillart. Först hade vi matte, men våran lärare var sen så vi hade en efterbliven såkallad skolvärd där. Jag sa att han kunde gå för vi var så "flitiga". Han ba neej ja måste vara här.. Fast med konstig svenska. Då sa jag: kan du ens matte? Han ba: ehhuooomm., njaaaah.. Jag kan lite matte. Då sa jag att vi knte behövde honom där för han kunde jj inte matte men då ångrade han sig och kunde matte sen så sa han nått som jag inte fatta flera gånger så ja ba: JAG FATTAR INTE VAD DU SÄGER ! Så då kom han fram till mig ich typ viska/skrek det haha! Osv osv. Sen hade vi spanska och jag gjorde massor! .. Inte. Pratade med Åsa och Isabel istället det var roligare <3 sen så hade vi engelska och det var chill, sen svenskan så kom läraren inte förens efter en halvtimme så vi gick ut på taket och klättrade upp på takets tak och bara lived the dream!!! Fan va kul det var, viljat göra det sen 7an HAHA. Oj oj oj detta blev en bibel. Den på mig och Nicole BJUDER jag på men BILDER FRÅN DAGEN:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0